30 червня 2019 рік, служіння в неділю

Три періоди життя апостола Павла – Іван Басюк проповідь

Презентація теми:

“А в Дамаску був учень один, на ймення Ананій. І Господь у видінні промовив до нього: Ананію! А він відказав: Ось я, Господи! Господь же до нього: Устань, і піди на вулицю, що Простою зветься, і пошукай в домі Юдовім Савла на ймення, тарсянина, ось бо він молиться, і мужа в видінні він бачив, на ймення Ананія, що до нього прийшов і руку на нього поклав, щоб став він видющий… Відповів же Ананій: Чув я, Господи, від багатьох про цього чоловіка, скільки зла він учинив в Єрусалимі святим Твоїм! І тут має владу від первосвящеників, щоб в’язати усіх, хто кличе Ім’я Твоє. І промовив до нього Господь: Іди, бо для Мене посудина вибрана він, щоб носити Ім’я Моє перед народами, і царями, і синами Ізраїля. Бо Я покажу йому, скільки має він витерпіти за Ім’я Моє.” (Дії. 9:10-16) 

Життя ап. Павла умовно можна поділити на декілька періодів:

I. Життя до покаяння

Апостол Павло був євреєм від євреїв, фарисеєм, сином фарисея з коліна Веніамінового. Отже, він добре знав Старий Заповіт. Він був римським громадянином від народження, що давало йому безліч переваг у Римський імперії. Павло здобував освіту в Єрусалимі “…бувши запеклим прихильником моїх отцівських передань.” (Гал. 1:14). “…багато кого зо святих до в’язниць я замкнув, як отримав був владу від первосвящеників; а як їх убивали, я голос давав проти них.” (Дії. 26:10) Господь на шляху в Дамаск дивним чином закликав його до служіння. 

II. Підготовка до служіння.

“А коли він ішов й наближався до Дамаску, то ось нагло осяяло світло із неба його,
а він повалився на землю, і голос почув, що йому говорив: Савле, Савле, чому ти Мене переслідуєш? А він запитав: Хто Ти, Пане? А Той: Я Ісус, що Його переслідуєш ти. Трудно тобі бити ногою колючку! А він, затрусившися та налякавшися, каже: Чого, Господи, хочеш, щоб я вчинив? А до нього Господь: Уставай, та до міста подайся, а там тобі скажуть, що маєш робити!” (Дії. 9:3-6) Бог мав великий план на життя Павла! Досліджуючи біографію апостола Павла на сторінках Біблії, ми бачимо, що близько 15 років із його життя випадає. І напевно це був той час, коли Господь його вчив. 

III. Служіння. 

Коли ж Бог, що вибрав мене від утроби матері моєї і покликав благодаттю Своєю, уподобав виявити мною Сина Свого, щоб благовістив я Його між поганами, я не радився зараз із тілом та кров’ю…” (Гал. 1:15,16). “Але те, що для мене було за надбання, те ради Христа я за втрату вважав. Тож усе я вважаю за втрату ради переважного познання Христа Ісуса, мого Господа, що я ради Нього відмовився всього, і вважаю все за сміття, щоб придбати Христа…” (Фил. 3:7,8) На протязі 20 років ап. Павло день і ніч щиро служив Богу. До християнської громади Коринту він пише: “у мандрівках я часто бував, бував у небезпеках на річках, у небезпеках розбійничих, у небезпеках свого народу, у небезпеках поган, у небезпеках по містах, у небезпеках на пустині, у небезпеках на морі, у небезпеках між братами фальшивими…” (2Кор. 11:26) 

  • “А щоб я через пребагато об’явлень не величався, то дано мені в тіло колючку, посланця сатани, щоб бив в обличчя мене, щоб я не величався. Про нього три рази благав я Господа, щоб він відступився від мене. І сказав Він мені: Досить тобі Моєї благодаті, бо сила Моя здійснюється в немочі. Отож, краще я буду хвалитись своїми немочами, щоб сила Христова вселилася в мене.” (2Кор. 12:7-9)
  • “Бо я вже за жертву стаю, і час відходу мого вже настав. Я змагався добрим змагом, свій біг закінчив, віру зберіг. Наостанку мені призначається вінок праведности, якого мені того дня дасть Господь, Суддя праведний; і не тільки мені, але й усім, хто прихід Його полюбив.” (2Тим. 4:6-8)
  • “Усі вони повмирали за вірою, не одержавши обітниць, але здалека бачили їх, і повітали, і вірували в них, та визнавали, що вони на землі чужаниці й приходьки. Бо ті, що говорять таке, виявляють, що шукають батьківщини. І коли б вони пам’ятали ту, що вийшли з неї, то мали б були час повернутись.” (Євр. 11:13-15)

Бог бачить тебе там, де ти є! Роби правильні кроки, шукай Господа й молися Йому від щирого серця. Він обов’язково використає, але у Нього на все Свій час! “З цієї причини й терплю я оце, але не соромлюсь, бо знаю, в Кого я ввірував та впевнився, що має Він силу заховати на той день заставу мою.” (2Тим. 1:12) Амінь!

 

Одежа. Якою вона повинна бути? – Олександр Шилін проповідь

Презентація теми: 

  • “І розкрилися очі в обох них, і пізнали, що нагі вони. І зшили вони фіґові листя, і зробили опаски собі… І зробив Господь Бог Адамові та жінці його одежу шкуряну і зодягнув їх.” (Бут. 3:7,21)
  • “Ось іду, немов злодій! Блаженний, хто чуйний, і одежу свою береже, щоб нагим не ходити, і щоб не бачили ганьби його!” (Одкр. 16:15)
  • “Так само й жінки, у скромнім убранні, з соромливістю та невинністю, нехай прикрашають себе не плетінням волосся, не коштовними шатами, але добрими вчинками, як то личить жінкам, що присвячуються на побожність.” (1Тим. 2:9,10)
  • “Бо ти кажеш: Я багатий, і збагатів,і не потребую нічого. А не знаєш, що ти нужденний, і мізерний, і вбогий, і сліпий, і голий! Раджу тобі купити в Мене золота, в огні перечищеного, щоб збагатитись, і білу одежу, щоб зодягтися, і щоб ганьба наготи твоєї не видна була, а мастю на очі намасти свої очі, щоб бачити.” (Одкр. 3:17,18)

Слово Боже ставить перед нами мету – мати правильний одяг перед людьми (зовнішній) і перед Богом (внутрішній). Бог оцінює більше наш внутрішній стан: що в серці людини. Практично завжди, внутрішнє стан людини виходить назовні у вигляді одягу, яку одягає на себе людина. Щоб покрити людську наготу на початку створення світу (після того, як Адам і Єва порушили заповідь і їли від забороненого дерева) – було вбито тварину і дані Адаму і Єві шкіряний одяг. На кожну людину персонально лягає відповідальність за стан її одягу як фізичної, так і духовної. В нашому одязі  повинен бути визначений порядок. 

ПРИЗНАЧЕННЯ ОДЯГУ:

  • прикрити наготу людини. У символічному сенсі, одяг показує стан людини перед Богом. Коли людина грішить, він виглядає перед Богом в брудній, забрудненої одязі, або взагалі без одягу. 
  • представити людину іншим людям і Богу (представницька функція одягу). Є такий вислів: Зустрічають по одягу, а проводжають по розуму. По одягу людини роблять висновок: про його спосіб життя,  про його пристойність (непристойності), про його охайності або неохайності т.д.);
  • захистити людину (фізично і психологічно); Існує класифікація одягу така як – спецодяг. Цей клас одягу визначає спеціальний одяг, призначену для виконання людиною певних небезпечних або складних робіт (костюм пожежника, одяг лікарів) В психологічному сенсі одяг також виконує захисну функцію, коли вона правильно покриває інтимні частини тіла. Непристойний одяг є основною причиною нападів і сексуальних домагань, а також злочинності … Жінки або дівчата можуть відчувати себе незахищеними, коли вони неправильно одягнені. 
  • одяг виражає ставлення (повагу / неповагу або поклоніння) – (пристойна одяг – поклоніння Богові; написи на одязі відкривають об’єкт поклоніння, поваги). Питання: Кому чи чому ти сьогодні поклоняєшся? Вчені стверджують, що людина може вести себе зовсім по-різному в залежності від того, що на неї одягнено. Одяг християн повинен показувати те, що ми знаємо Бога, ми знаємо Його закони і хочемо жити правильно перед Ним.

ПРАВИЛА ВИБОРУ ОДЯГУ. 

ПЕРШЕ ПРАВИЛО: ТВІЙ ОДЯГ НЕ ПОВИНЕН БУТИ НЕДБАЛИМ“Як прийшов же той цар на гостей подивитись, побачив там чоловіка, в одежу весільну не вбраного, та й каже йому: Як ти, друже, ввійшов сюди, не мавши одежі весільної? Той же мовчав. Тоді цар сказав своїм слугам: Зв’яжіть йому ноги та руки, та й киньте до зовнішньої темряви, буде плач там і скрегіт зубів…” (Мт. 22:11-13) (не відповідний одяг) Прочитаному місці Писання, йдеться про людину, яка прийшла в неправильному вигляді на весілля. Весільний одяг видавалася заздалегідь і її потрібно було зберігати до дня одруження. У день весільного бенкету, запрошений повинен був прийти у весільному одягу. Але цей чеоловік, будучи запрошений на весілля, не одягнув святковий одяг і прийшов в іншому одязі. Цар вважав це вищим ступенем неповаги. Як ти міг прийти на весілля не в тому одязі, в якій повинно було прийти? З якої причини? Причини не було ніякої. Чоловік просто мовчав. Він мав правильний одяг, але він не одягнув її. Це може бути і з нами сьогодні: правильна одяг у нас є, але просто висить вдома в шафі. Ми можемо знати, як правильно, але так не чинити. Ми можемо знати істину, але надходити неправильно і тим самим грішити перед Богом.

 Існує також таке поняття, як DRESS CODE. На зустрічах ділових людей, банкетах, при прийомі на роботу, в громадських місцях, на богослужіннях у церквах визначається тип одягу, яка допускається, щоб знаходиться в даному місці. По-іншому одягнутися просто не можна. “Кожна культура також має свій власний дрес-код. Кожна культура має прийнятний дрес-код. Дрес-код, який не відповідає поняттям суспільства і впливає на моральні норми, називають непристойним”. У Християн є свій особливий дрес-код. Віруючих Біблія називає  «храмом Святого Духа», «царське священство». Яка була одяг у царів? Який одяг була у священиків? Це була особливий одяг. Чи можуть сьогодні люди подивившись в бік віруючих, звернувши увагу на їх одяг, безпомилково сказати: це віруючі?

Види одягу:

  • Офіційний або діловий одяг; Це зазвичай, той одяг, яку правильно одягати, коли ми йдемо на роботу, на ділову зустріч, до церкви. До діловому одязі у чоловіків відноситься костюм, сорочка і штани; у жінок також може бути костюм, блузка і спідниця.
  • Спеціальний (робочий) одяг (спецодяг: лікар і т.д.); 
  • Святкове вбрання; Коли людина йде на свята, то правильно одягнутися ошатно. 
  • Траурний одяг; Зазвичай це одяг у сірих, темних тонах. 
  • Неофіційний або буденний одяг (регулярна одяг); джинси, спортивні штани, футболки, – для чоловіків. Для жінок – футболка, спідниця.
  • Домашній одяг;
  • Спортивний одяг (спортивний костюм, спортивне взуття, футболки);
  • Інтимний одяг (нижня білизна);
  • Одяг для купання;

Коли одяг не відповідає ситуації її використання – це неправильна одяг! 

Приклади неправильної одягу:

  1. Неправильно в чистому костюмі залазити під машину, щоб її ремонтувати. Краще переодягнутися і надіти робочий одяг.
  2. Неправильно, коли хірург, прийде для виконання операції в джинсах або інший повсякденному одязі. Він повинен бути в медичному халаті (спецодязі).
  3. Неправильно, коли проповідник вийде за кафедру в джинсах і футболці.
  4. До церкви деякі люди дозволяють собі приходити в футболках, в шортах … Церква – це громадське місце. Неправильно приходити в такому одязі в Дім Молитви. В даному випадку такий тип одягу буде розцінюватися невідповідним і неповажних до Бога і до інших людей. 

ДРУГЕ ПРАВИЛО: ТВІЙ ОДЯГ НЕ ПОВИНЕН БУТИ КОРОТКИМ

  • “Ось іду, немов злодій! Блаженний, хто чуйний, і одежу свою береже, щоб нагим не ходити, і щоб не бачили ганьби його!” (Одкр. 16:15)

Щоб покрити гріх всього людства – Син Божий помер на хресті, щоб дати нам новий одяг – одяг праведності і чистоти. 

“І розкрилися очі в обох них, і пізнали, що нагі вони. І зшили вони фіґові листя, і зробили опаски собі… І зробив Господь Бог Адамові та жінці його одежу шкуряну і зодягнув їх.” (Бут. 3:7,21) “Одяг” – євр. “Keth-o’-neth – довгий одяг. Адам і Єва зробили собі одяг з листя. Бог дав їм довгу шкіряну одяг. Людські стандарти – коротка одяг з листя. Божий стандарт – шкіряна, довгий одяг. Те, що зробив Бог можна прийняти за зразок. Правильний одяг – довга.
Коротка одяг жінок має сенс звернути увагу чоловіків на себе, викликати бажання близькості і спонукати до побудови відносин. Правильна чи такий одяг перед Богом?

Перевірка правильності довжини вашого одягу: Ваше тіло повинно бути максимально покрито. Якщо ви присіли, підняли вгору руки, нахилилися і при цьому одяг піднялася настільки, що видно вашу нижню білизну, або ваше тіло – це значить, що ваш одяг короткий.

Існує поняття «інтимна зона». Це дуже близьку відстань між людьми. Зазвичай на це відстань мають право підходити чоловік і дружина в законному шлюбі, їхні діти і родичі.  «Інтимна зона» – в понятті одягу визначається зовнішнім виглядом людини. Неприпустимо в громадському місці оголювати своє тіло, особливо перед особами або особою протилежної статі. Це неприпустимо з тієї причини, що тоді люди починають розглядати те, що є «інтимною зоною». Це повинно належати особисто людині (або його другій половині).

ТРЕТЄ ПРАВИЛО: ОДЯГ НЕ ПОВИНЕН БУТИ РВАНИМ АБО РІЗАНИМ. У Старому і в Новому Завітах є приклади ситуацій, в яких різні люди рвали на собі одяг. В основному – це було виразом глибокої скорботи, жалю. Обірваний одяг, брудний одяг був у бідних людей. Люди навпаки намагалися уникати носити рвану одяг. Вважалося це ознакою неспроможності і бідності. Рваний стиль одягу в сучасному суспільстві деякі називають стилем бомжа. Рваний стиль одягу символізує зневагу до моральним засадам або висловлює бунтарський дух. Людина, що одягає рваний одяг, висловлює своїм виглядом зневагу до громадської думки і правильному стилю одягу. “Надягати рваний одяг, значить показувати, що Бог обділив мене Своєю милістю.” Одяг повинен покривати наготу нашого тіла. Відкривати інтимні частини нашого тіла – це неправильно перед Богом.

ЧЕТВЕРТЕ ПРАВИЛО: ОДЯГ НЕ ПОВИНЕН БУТИ ПРОЗОРИМ, ТІСНИМ або ОБЛЯГАЮЧИМОДЯГ, який просвічується або облягає не виконує своєї функції «покрити наготу». З цієї причини носити такий одяг буде неправильно перед Богом. 

ШОСТЕ ПРАВИЛО: ТВІЙ ОДЯГ ПОВИНЕН БУТИ ПРИСТОЙНИМ 

  • “Так само й жінки, у скромнім убранні, з соромливістю та невинністю, нехай прикрашають себе не плетінням волосся, не коштовними шатами, але добрими вчинками, як то личить жінкам, що присвячуються на побожність.” (1Тим. 2:9,10)
  • “Щоб старі жінки в своїм стані так само були, як належить святим, не обмовниці, не віддані п’янству, навчали добра…” (Тит. 2:3)

ЛЮДИНА МАЄ ПРАВИЛЬНО ОДЯГАТИСЯ: ця думка чітко проходить через всю Біблію. Якщо Бог в Своєму Слові звертає нашу увагу на одяг людини, то ми не можемо бути нерозбірливими або байдужими в цьому питанні. 

Хай допоможе нам в цьому Господь! Амінь!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *